İklim değişikliği, enerji kaynaklarının kıtlığı ve rezervlerinin giderek azalmasının gelecekte enerji ve ulaştırma hizmetlerine yönelik seçimleri daha fazla etkileyeceği öngörülmektedir. Bu sebepten dolayı daha temiz ve daha verimli güç üretim ve aktarım araçları tercih edileceği düşünülmektedir. Dahası, toplumsal değişiklikler ya da yaşam tarzındaki değişimler de bu tercihlerde dış kaynaklı etkenler kadar son derece etkili olacaktır.
Günümüzde otomotiv sektöründe içten yanmalı motorlardan bataryalara ve yakıt hücrelerine bir geçiş süreci yaşanmaktadır. Hem elektrik hem de hidrojenin en büyük avantajı; her ikisinin de herhangi bir temel enerji taşıyıcısından yüksek verimlilikte üretilebiliyor olmasıdır. Bu da karayolu ulaşımında farklı temel enerji kaynaklarının ve özellikle de yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanımına fırsat tanımaktadır.
Bu kapsamda TENMAK TEMEN bünyesinde hem elektrik hem de hidrojen ile çalışan bir golf aracı tasarımı yapılmıştır. Golf aracında 2.6 kW (3.5HP) doğru akım (DC) elektrikli motoru bulunmaktadır. Elektrik kaynağı olarak 360 W gücünde Monokristal Fotovoltaik panelleri ve 1 kW PEM yakıt hücresini kullanmaktadır. Enerji depolama sistemi olarak 1.5 kW EV jel akü ve 5000 L metal hidrür hidrojen tankına sahiptir. Akü şehir şebekesine bağlanarak ya da güneş panelleri ile şarj edilebilmektedir. Yakıt hücresinden gelen enerji azalırsa, akü elektrikli motora yakıt hücresi ile birlikte enerji sağlamaktadır.